خامنه ای :اگر غسل به کیفیتی که در رساله ها بیان شده انجام نشود، غسل باطل است و
موجب رفع حدث نمى شود. لذا نمازهایى که با چنین غسلى خوانده شده، باطل و
قضاى آنها واجب است. ولى روزهها با فرض اینکه معتقد به صحت غسل به صورت
مذکور بوده و بقاى بر جنابت، عمدى نبوده است، محکوم به صحت است.
سیستانی :اگر از روی جهل قصوری باشد اشکال ندارد.
مکارم:طبق فتوای اخیر ما رعایت ترتیب در غسل لازم نیست و همین که تمام بدن را به نیت غسل بشوید کافی است.
صافی :به احتیاط لازم باید نمازهایش را اعاده کند.