کانون فرهنگی تبلیغی نیلوفرانه

پایگاه اطلاع رسانی و ارتباطی مبلغان جوان

کانون فرهنگی تبلیغی نیلوفرانه

پایگاه اطلاع رسانی و ارتباطی مبلغان جوان

دریافت مطالب از تعدادی از دوستان و تقدیر و تشکر

خوشبختانه تعدادی از دوستان بزرگوار مطالب خود را برای ما ارسال فرموده اند که ان شاء الله به زودی در خدمتشان خواهیم بود و برای ارسال مطالب و دریافت آنها توسط ما حتما با ایمیل اطلاع دهید.

 nlf114@yahoo.com ادامه مطلب ...

تقدیر و تشکر

احتراما بدین وسیله از مبلغان ایثارگر همیشه در صحنه که در جهاد اکبر شرکت دارند تقدیر و تشکر کرده دست همه شما را خالصانه می بوسیم.

فرستادن خاطرات و تصاویر و فیلم های تبلیغی

احتراما به اطلاع دوستان بزرگوار مبلغ می رساند گزارشات متنی و تصویری خود را حتما برای ما ارسال فرمایند تا ما به نام خودتان برای پویایی سایت در پایگاه قرار دهیم. التماس دعا

قابل توجه دوستان مبلغ

سلام علیکم

مبلغان بزرگواری که ما در خدمتشان بوده ایم در صورت هر گونه کوتاهی و کمبود ما را عفو کنند و اینجانب از همه عزیزانی که حتی یک مورد تحت عنوان نیلوفرانه با ما همکاری کردند خواستارم در صورت صلاحدید رضایت خود را اعلام فرمایند و حتما در صورتی که هر یک از بزرگواران حقی به گردن ما دارد و یا ناراضی هستند و یا اجحافی در حقشان شده است حتما بفرمایند تا اقدامات لازم انجام شود ، در غیر اینصورت در پیشگاه خدا معذور خواهیم بود.

موفق باشید-التماس دعا

الطاف خفیه پروردگار

 به حول و قوه الهی و با عنایات خاصه حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و توفیقات حاصله از ارتباط با حوزه و حوزویان و دوستان و طلاب و مبلغان جوان در سال 1383 فعالیت این کانون آغاز شد و در ابتدا با تعدادی کم از اساتید این امر خدا پسندانه آغاز شد و در ادامه از دوستان وطلاب بیشتری استفاده کردیم و برنامه تبلیغی را در سراسر خراسان بزرگ انجام دادیم این یک شروع خوب بود اما در این مسیر مطالبی قابل توجه بایستی بررسی شود که امید است در ادامه بتوانیم مطالبی را در این خصوص برای شما بزرگواران عرض کنیم.

دوستان و بزرگواران عزیز لطف کنید به ادامه مطلب بروید ما مطالبی ارزشمند رو برایتان آماده کرده ایم که به راحتی می توانید دانلود کنید.از همه شما التماس دعای مخصوص داریم.

ادامه مطلب ...