آب قلیل: بعد از بر طرف کردن عین نجاست، دو مرتبه شسته شود و باید بعد از هر مرتبه فشار دهند تا غساله ( آبی است که معمولا در وقت شستن و بعد از آن از چیزی که شسته می شود خود بخود یا به وسیله فشار بیرون می ریزد) آن بیرون آید.
آب کر: اگر بعد از بر طرف کردن عین نجاست، یک مرتبه در آب کر یا جاری فرو برند که آب به تمام جاهای نجس آن برسد، پاک می شود و احتیاط واجب آن است که طوری فشار یا حرکت دهند که آب داخل آن خارج شود.
چنانچه یک مرتبه آب روی آن بریزند و از آن جدا شود، در صورتی که بول در آن چیز نمانده باشد یک مرتبه دیگر که آب روی آن بریزند پاک می شود و باید بعد از هر مرتبه فشار دهند تا غساله آن بیرون آید.
اگر بعد از بر طرف کردن عین نجاست، یک مرتبه در آب کر یا جاری فرو برند که آب به تمام جاهای نجس آن برسد، پاک می شود و فشار لازم نیست.
بعد از بر طرف کردن عین نجاست، دو مرتبه شسته شود و بنابر احتیاط واجب بعد از هر مرتبه طوری فشار یا حرکت دهند که آب داخل آن خارج شود.
اگر بعد از برطرف کردن عین نجاست، یک مرتبه در آب کر یا جاری فرو برند که آب به تمام جاهای نجس آن برسد، پاک می شود و فشار لازم نیست.
بعد از بر طرف کردن عین نجاست، دو مرتبه شسته شود و باید بعد از هر مرتبه فشار دهند تا غساله آن بیرون آید.
اگر بعد از بر طرف کردن عین نجاست، یک مرتبه در آب جاری و دو مرتبه در آب کر فرو برند که آب به تمام جاهای نجس آن برسد، پاک می شود و در هر مرتبه فشار یا مالیدن لازم است.
بعد از بر طرف کردن عین نجاست با دو مرتبه شستن پس از خروج غساله، پاک می شود.
پس از بر طرف شدن عین نجاست با یک بار شستن به طوری که آب به همه محل نجس برسد و از آن جا حرکت کند، پاک می شود.
بعد از بر طرف کردن عین نجاست، دو مرتبه شسته شود و باید بعد از هر مرتبه فشار دهند تا غساله آن بیرون آید.
اگر بعد از بر طرف کردن عین نجاست، یک مرتبه در آب جاری و دو مرتبه در آب کر فرو برند که آب به تمام جاهای نجس آن برسد، پاک می شود و در هر مرتبه فشار یا مالیدن لازم است.
بعد از بر طرف کردن عین نجاست، دو مرتبه شسته شود و باید بعد از هر مرتبه فشار دهند تا غساله آن بیرون آید.
اگر بعد از بر طرف کردن عین نجاست، یک مرتبه در آب جاری و دو مرتبه در آب کر فرو برند که آب به تمام جاهای نجس آن برسد، پاک می شود و فشار دادن و جدا شدن غساله لازم نیست.
چنانچه یک مرتبه آب روی آن بریزند و از آن جدا شود، در صورتی که بول در آن چیز نمانده باشد یک مرتبه دیگر که آب روی آن بریزند پاک می شود و بنابر احتیاط (در احتیاط بدون قید، مکلف می تواند به مجتهد دیگری با رعایت اعلم فالاعلم رجوع کند، ولی در احتیاط با قید «وجوب» باید به آن عمل کرده و نمی تواند به مجتهد دیگری رجوع نماید.) بعد از هر مرتبه فشار دهند تا غساله آن بیرون آید.
اگر بعد از برطرف کردن عین نجاست، یک مرتبه در آب جاری و بنابر احتیاط دو مرتبه در آب کر فرو برند که آب به تمام جاهای نجس آن برسد، پاک می شود و خارج کردن غساله لازم نیست.
بعد از برطرف کردن عین نجاست، دو مرتبه شسته شود و بعد از هر مرتبه فشار دهند تا غساله آن بیرون آید.
اگر بعد از بر طرف کردن عین نجاست، یک مرتبه در آب کر یا جاری فرو برند که آب به تمام جاهای نجس آن برسد، پاک می شود و فشار لازم نیست.
بعد از بر طرف کردن عین نجاست، دو مرتبه شسته شود و باید بعد از هر مرتبه فشار دهند تا غساله آن بیرون آید.
اگر بعد از برطرف کردن عین نجاست، یک مرتبه در آب کر یا جاری فرو برند که آب به تمام جاهای نجس آن برسد، پاک می شود و احتیاط واجب آن است که طوری فشار یا حرکت دهند که آب داخل آن خارج شود.
بعد از بر طرف کردن عین نجاست، دو مرتبه شسته شود و بعد از هر مرتبه فشار دهند تا غساله آن بیرون آید.
اگر بعد از بر طرف کردن عین نجاست، یک مرتبه در آب کر یا جاری فرو برند که آب به تمام جاهای نجس آن برسد، پاک می شود و فشار لازم نیست.
بعد از بر طرف کردن عین نجاست، دو مرتبه شسته شود و باید بعد از هر مرتبه مقداری فشار دهند تا آب از آن خارج شود.
اگر بعد از برطرف کردن عین نجاست در آب کر یا جاری فرو برند، پاک می شود و باید آن را فشار یا حرکت دهند تا آب آن خارج شود.
چنانچه یک مرتبه آب روی آن بریزند و از آن جدا شود در صورتی که بول در آن چیز نمانده باشد یک مرتبه دیگر که آب روی آن بریزند پاک می شود و باید بعد از هر مرتبه فشار دهند تا غساله آن بیرون آید.
اگر بعد از برطرف کردن عین نجاست، یک مرتبه در آب کر یا جاری فرو برند که آب به تمام جاهای نجس آن برسد، پاک می شود و احتیاط واجب آن است که طوری فشار یا حرکت دهند که آب داخل آن خارج شود.
بعد از برطرف کردن عین نجاست، دو مرتبه شسته شود و باید بعد از هر مرتبه فشار دهند تا غساله آن بیرون آید.
اگر بعد از برطرف کردن عین نجاست، یک مرتبه در آب کر یا جاری فرو برند، که آب به تمام جاهای نجس آن برسد، پاک می شود و فشار لازم است.